Lets try to keep this on the top of my head

här är videoklippet som utlovat, om ni går till direktlänken så får ni högre upplösning..:

http://vimeo.com/8619777


Untitled from Tony Holmsten on Vimeo.

 

Såhär ser det ut utanför mitt fönster i gästhuset. Det är fan blå klar himmel varenda dag här!

Åkte till shimokitazawa för att möta upp med Sandra, Amelie, Madeleine och Johannes! Shimokitazawa är lite som Stockholms söder i form av secondhandbutiker och cafeér. 

Sandra

Vi mötte på en svensk tant utanför stationen som tyckte det var häftigt att stöta på andra svenskar..

 

 

Gick in på ett supermysigt café som hade massa finsk..konst på väggarna. Fast hon som hade stället trodde det var svenskt. Drack starköl där... klockan två på eftermiddagen. :D

Det fanns grymt mkt mysiga klädbutiker..

kawaiiii nee

Köpte mig en oerhört ful och dum klocka :D

Hade min första skoldag och mötte upp med Thomas o käkade lite efteråt!

Var en ball restaurang som var full med gamla leksaker och annat krimskrams. Jag gillar hur de verkligen lägger ner tid med att smycka ner sina ställen.

 

Åkte till Roppongi igår kväll, hade inte varit där på flera år, minns inte att det var så jävla stort där, kändes som Shinjuku nästan. Men det är fint där ändå tycker jag.

 

Käkade lite mat och drack drinkar med Tomomi och hennes kompis, som jag eventuellt kanske ska dela lägenhet med. Dom är verkligen roliga dom här två, väldigt västerländska i sitt tänk och humor.

 

That's all, mm ska plugga nu hela helgen.. Det är så sjukt högt tempo på skolan så jag måste komma igen lite. Kuul. Eller ja.. klart man inte ska plugga hela helgen, men det låter bra att säga det. Men ska nog allt hinna iväg och handla en kappa på H&M emellan, cause im freezing my ass off ute. Livet i Tokyo känns ändå jävla gött! Fredag varje dag ungefär. Lär ju ta ett tag innan det blir vardag här iaf, finns så mycket att se o göra! Sen så sitter folk inte hemma här och ugglar.. alla jag känner är alltid ute och träffar folk hela tiden. Det man gör hemma är o sova.. och blogga :D Fast det suger fortfarande att jag inte har någon telefon.. men tänkte försöka införskaffa en snarast..idag.. kanske. Så man existerar igen! Til next time.. hejjrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0