jojuste satteh jag glömde..

..ladda upp lite bilder från min iphone som jag tyckte blev fina.
Jag är ganska stolt över att jag redan lyckats repa min iphone på framsidan efter 2 veckors användning!
Idag blev jag förövrigt frisk vilket är otroligt skönt.. Jag tror jag har ätit lite konstigt på sistone, konstiga tider,konstig mat, mycket snacks, godis & skit... min mage sa nog emot till sist.. och dödade mig ett tag.
Det firade jag med att köpa en kaka med Wictoria (som åker hem till Norge nu). Kakan var sjukt god faktiskt.. men det är väl det minsta man kan förvänta sig från en kaka som kostar 48kr..
Juste ja, jag hade prov på första 3 kapitlena i boken i fredags.. det gick åt helvette. Provet var jätteenkelt , men jag var superstressad, och småsjuk, och blah, allt blev bara bajs. Jag hoppas jag klarar minimumgränsen på poängen :(
Tänkte iaf visa lite fler bilder hur det ser ut, utanför huset..
Det är alltid så otroligt fint väder här i Tokyo, speciellt på mornarna, och solnedgångskvällarna.
Welcome to City 17.
Okej det här är inte utanför mitt hus.. men en bild jag tog på min promenad från Omotesando, då det var +15 grader! (dagen efter blev det +6 igen)
Det är något fint med elkablar. Kompositions-räddaren!
Idag lyckades jag faktiskt plugga koncentrerat i 4 timmar, istället för okoncentrerat i 8 timmar! Jag satt en timma på McDonalds också.. här i Japan är McDonalds lika med ett vanligt cafe.. och inte ett ställe där man bara äter på snabbt och sen drar. Så det är fullbelamrat med folk som pluggar, läser en bok, surfar på sin dator..Alla sittplatser längs fönstrena har eluttag också för de som har sin dator med sig. Superb!
Mina ena grannar är faktiskt trevliga, ett par, bjudit mig på både öl och te, men... det är fortfarande INTE okej att höra dom ha sex...

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Haha! Jeg ante meg at du kom til å like kaken!



Det er det jeg kommer til å savne aller mest når jeg drar hjem til Norge D:

Du må love meg å spise mange kaker for meg da <3<3 Jeg vil ha mer kake...



Jaja, jeg bør legge meg nå. Det er jo lyst ute allerede!

Najs pictures^^

2010-01-24 @ 22:30:26
URL: http://wictorianart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0