domo arigato

Lite av dagens tankar
1. Riho i klassen har rätt så skön humor, verkar som vi klickar lite på det ironiska planet. Plus så har han alltid väldigt färgglada skjortor på sig! Häpp!
2. Jag fick 76/100 på provet, så jag tror jag klarade det... PHEW. Fyfan. Nästa gång ska jag inte göra så jävla många slarvmisstag!
3. Idag kändes det som att jag verkligen hängde med i allt, och ingenting kändes svårt, det var skönt för en gångs skull!
4. Japanernas goda rykte vad gäller artighet verkar inte gälla på tunnelbanan.. där är det fan djungelns lag! SUMIMASEEN *armbåga*
5. Ibland glömmer jag bort att jag är i Japan.. men så ser jag en 60årig tant och gubbe, sitta med varsin Nintendo DS på tunnelbanan. AH då vet jag, att jag är.. här :D Jag känner att jag inte nördat mig alls sen jag kom hit.. Men när jag flyttat så ska jag införskaffa mig en super nintendo och plöja igenom akihabara efter godis. Blev lite nörderi idag iaf, åkte till Big Box's arkadhall igen och spelade streetfighter.Kom till sista bossen. Dog :(
6. Det är kul o vara i ett land där man går runt och tycker allt man ser är lallens. finns så mycket som roar en här, gratis!
7. Och precis som Jonas gillar jag också MoreLomo appen till Iphonen.
That's all for t'day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0