Woe is me, woe is you

Nu har jag äntligen flyttat in i min egna lägenhet... dock så är inte allt bra... jag har knappt någon mottagning på mobilen och det är väldigt dåligt med ljusinsläpp..så det känns som det är konstant molnigt, eller kväll utomhus. Så man blir lite smådepp här inne.. på kvällarna äre okej..för då ere ju mörkt ute. Men.. mja. Vet inte vad jag ska göra riktigt. Det kostar en del pengar att flytta till något nytt... Men man måste ju trivas. Och känna att man får valuta för pengarna, betalar ju en hel del... Får känna efter helt enkelt.. har ju bara bott här i en vecka.

Men på förra guesthouset så var t ex allt bra, förutom att det var så jävla lyhört att jag kunde höra grannen fisa. Här är det dödstyst.. Men att inte kunna ringa ett samtal i sitt hem suger rätt hårt.
Idag har jag.. gjort av med massor av pengar...4500 kr för att vara exakt. Köpte en ny TV, på hela 20 tum! Men den är lagom för den här lilla lägenheten, och vill jag flytta, så är den enkel att bära med. Bra bild iaf. Och så köpte jag en SNES tillsammans med Megaman X2, Street Fighter Turbo och Donkey Kong 3. Dock så krånglar SNES:en en del, så ska åka in imörra o se om jag kan få en ny.. Så nu e jag fattig som fasen ;O
Meeeeen, det går ganska bra i skolan, har fått bra resultat på proven.. dock så verkar nästa prov bli helvetet på jorden så jag måste plugga som ett as imorgon...
klockan är 4:47 på morgonen och jag och Kristoffer sitter och försöker nöta igenom Megaman, och här kommer lite bilder, jorå jorå.
Här är mitt "alien registration card" eller gaijincard.. det är något som alla utlänningar måste skaffa om de ska bo här en längre tid. nigger-id!
Rullbands-sushi. en klassiker! den här var inte så bra dock..
Man tillhör inte det japanska samhället om man inte har fått använda sig av ninja-masken.
På billig-izakayan once again! Vi var t om så fräcka att vi stal det andra bordets ölbägare när de hade gått...
Åkte till Ginza där de hade stängt av huvudgatan för biltrafik, nice!!
Tog mig in till Apple's mac-butik..
Alltid lika flashig..
Det snöade i Tokyo en natt. O jeklar vad det snöade på bara några timmar! Japanerna blev nog lite flabbergasted, då det inte händer så ofta här..
Happ såhär ser mitt rum ut.. minus nya lakan, och minus omöbleringen.
Riho fyllde år och fick lite tårta av klassen! Fick oxå reda på att alla kineser firar sin födelsedag på nyår..
Jacobo och Minji.. jag lollade högt när jag upptäckte efteråt att Lechi ville vara med på ett hörn i bakgrunden oxå.
Det här är en av våra lärare, Hosakawa.. hon lyssnar bara på heavy metal, och älskar Slipknot :D Ganska svårt o se när man tittar på henne..
Cybertown...
Vi gick för o se Avatar.. blev 2a gången för mig. Den var lika bra den här gången! Och ehh... vi upptäckte något helt sjukt bisarrt.. bakom oss satt ett par, och tjejen hade en stor brun papperspåse på huvudet. Vi fattade ingenting. Såg ut som han försökte prata med henne.. först tänkte vi att det var någon bisarr fetisch.. för papperspåsen var så jävla stor, hon såg ut som pyramidheadguy i silenthill2. Men så kom det lite personal till dem o frågade wtf is up.. och jag vet inte. Hon verkade avsvimmad, och fick bäras ut. Riktigt weird vare.
Här kommer lite random iphonebilder, som körts igenom iphone-appen hipstamatic! (lite lomocamera style)
Laios + nudlar
Laios + SNES
Ahh.. men det var väl allt.. nu ska jag nog sova snart... klockan är ju faktiskt halvsex.
Joråsattehgodnatt.

Kommentarer
Postat av: Wiccychangao

Oi, har du enda et navn?^^



Jeg likte den jenta med papirposen på hodet <3

2010-02-07 @ 15:12:27
URL: http://wictorianart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0