Lika bra.

Att starta en blogg. Tänkte väl använda den för att skriva om mitt liv i Tokyo, och posta foton och lite annat trevligt. Allt är klart, biljetten bokad den 31:a december, 18:25 går flyget. Eller allt är fan inte klart, jag har ingenstans att bo än, men det löser sig. Jag kastar mig handlöst mot ödet. Så länge jag inte dör på kuppen så är jag nöjd. Och får jag inte skåla kanpai i luften så kapar jag fan planet. ^____^

 

Det är förstås djup cpångest att lämna folk man känner och tycker om, och folk man precis lärt känna och kanske skulle tycka om. Men man lever väl förhoppningsvis i 50-60 år till, så det finns väl lite tid över att ha tråkigt med er också. Ser fram emot att vara väldigt ohyffsad & västerländsk mot japaner, och att lära mig ett nytt språk..

Har ni vägarna förbi (typ sitter på ett plan över alperna, påväg över ryska gränsen, och förbi korea) så får ni gärna hälsa på, finns det hjärterum finns det sannerligen stjärterum i den lilla skolåda jag förmodligen kommer bo i.

 

Pass på. Här kommer en bild på mig och min gamla vapendragare Kristoffer Laios i Tokyo,  som jag kommer spendera många tvspelskvällar med.

 

jävla fula förinställda teman det fanns då här :O

 


Kommentarer
Postat av: Kristofer (med ett effing f!)

Vi ska rocka Japan... iaf arkadhallarna och vardagsrummen...

2009-12-03 @ 15:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0