Japaner japaner japaner

Vaknade upp sedvanligt vid klockan 12, ahh god morgon! Och stack in till stan sen på eftermiddagen för att leta efter en bra kompakt-kamera. Jag orkar inte ta med min systemkamera överallt, och ville ha en nätt liten jävel som kunde passa ner i fickan. Hittade en helt ubercute Canon ixus 100.. mindre kamera får man leta efter, och bildkvaliten är helt OK! Var mest ute efter bra film-inspelningsmöjligheter också. Kolla så liten den är! :D
Sen drog jag hem till Thomas och lagade min ever so famous spaghetti bolognese, och så prövade vi nya Mario-spelet till Wii.
obligatorisk toalettbild:
Sen stack vi till Adam's hejdåfest, han ska åka till Korea och sen slutligen till Tokyo och studera som jag. Jag gjorde ett halvtaffligt försök att klippa ihop lite filmklipp jag tog under kvällen, i imovie08 som finns på macen, men det var ju inte världens mest avancerade program...men det får duga for now.
vaknade upp dagen efter med ett wtf-jag-har-ingen-frukost, men jag stack ut och handlade ändå, och gjorde världens brakfrukost till de ljuva tonerna av rick astley.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0