You are such a shei

Jag gick upp klockan halv nio idag! Det är fan rekord.. på flera månader.. Kan jämföras med att jag gick upp klockan två dagen innan.. Men det känns bra att gå upp tidigt, ska fortsätta med det.

Började dagen med att skrapa ihop så mycket pengar jag kunde.. Nä men det var min och Moa's gemensamma ap-kassa som vi kallade den.. vi hade fått några träapor av min släkt i Thailand, som man kunde stoppa pengar i , och så hade vi gjort det under 2-3 års tid, så det blev ju en hel del pengar, som vi tänkte att vi skulle sätta sprätt på nu..



Gick till bankens mynt-automat och växlade in dem, fan varför känner man sig som en luffare för när man gör sånt :D Som när man pantar burkar. Sen hittade jag en mustig resväska som det var rea på .. en sån kunde man inte tacka nej till, så nu är man ju nästan res-duglig! Vårdguiden på golvet tyckte vi var tjocka förövrigt.



Träffade Moa och åkte in till biograf Saga..


För att se en film som visade sig vara sjukt seg och tråkig, det hände absolut ingenting. Det var "Julia&Juliett" Trodde den skulle vara en sån där bra mat-film, som "Kärlek på menyn" som vi båda gillar. Vi blev iaf sjukt hungriga av filmen..


Så vi smet in på Orkidé thairestaurangen och tryckte i oss några liter thaimat.








Nu blir det avsnitt 3 av Dexter, säsong 4!! Bästa serien ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0