what a great day to spend indoors...

Började dagen med att väckas av ett SMS, där David sa att vi snart skulle ses för att luncha.. :D Slängde på mig kläder och drog till gamla stan.

Riktigt härligt väder var det. Blå himmel, sol och riktigt sådär vinter-kyligt, fast inte på ett jobbigt sätt.


världens lyckligaste spelutvecklare på besök i gamla stan!!!


Oscar kom förbi också! och vi åt en braklunch.. för 95kr :O :O Men det var trevligt att ses och prata! Saknar nog DICE tiden lite ändå.


Åkte hem sen.. klockan var väl typ..3 på eftermiddagen och solen var redan påväg ner.. suck.


Gjorde mig iordning för att åka hem till Thomas, för lite mat , vin och tvspel.



Joar kom förbi också, och Thomas försökte göra Mojito drinkar.. det slutade med.. en grönsakssoppa?!


Spelade IceHockey på NES :D Skitkul. Bästa förfestspelet.. WTF @ att man styr målvakten hela tiden, och får inte välja att styra den .. :D


Thomas vann ishockeyn, men han hade ju förstås övat innan..


Men det slutliga mandomstestet gjordes i Track n Field II, i armbrytnings-grenen där jag vann.. :D


Och såklart, en toalettbild till.


Sen drog vi ut och tog några öl, och slank förbi Babasonic, som det var sjukt lång kö till. Och jag är således ganska bakis idag. I'm getting too old for this! Här är några videoklipp från kvällen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0