We've come to a point when there's no point.

Jag har sovit 2 dagar i min säng utan lakan. Why? För att jag har varit för lat för att sätta på nya lakan. Det ser ut som misär här hemma, men jag orkar inte fixa något. Ikväll kommer Johan förbi och vi ska fixa det sista på våran nästa nya svenska monsterhitlåt. Om min huvudvärk kunde gå över.. imorgon ska jag hem till mamma och äta julmat, det ska bli.. sjukt gott!!


Spenderade gårdagen med att mest stirra in i datorskärmen, men mötte senare upp Olof , och vi gick hem till hans morsas lägenhet, där vi även skulle möta upp Alexandra.


Hä blev lite mat.


hä blev lite snack om raggningstekniker, snygghetsnivåer, ex, och drinkar. Olof var fin i sin mössa.



Alexandra var fin i sin dress



Och Olof igen. I sitt fina skägg. (Jag hoppas du får tillbaka din telefon som du tappade!!!)



We went in here. Någon höll en mistel ovanför mig på dansgolvet vilket gjorde att en puss landades. Vad fint.



All good things come in three.


Och jag såg ut som jag mådde dagen efter... = skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0