the day is cold and long...

Hur kan något som jag längtat efter att få göra i så många år, samtidigt få mig att må så dåligt? Kanske för att jag behöver trygghet mer än någonsin nu. Who knows. Maybe Jesus.

Fuck.


Sov alldeles för länge på lördagen iaf, då jag blev väckt av min gamla arbetskamrat Jakob och blev påmind om att jag faktiskt skulle träffa honom..
Eftersom jag redan var en halvtimme sen så blev det till att rusha in till stan.. börjar bli en dålig vana det här. Väl där så gick vi till ett cafe bredvid dramaten som var rätt soft, med hutlösa priser dock.. mm nypressad apelsinjuice, 38kr.
Aja. här kommer lite bilder.


Jakob.


Satt och pratade skit om jobb, arbetskamrater, spel, tjejer och lite till. Ringde Kenneth sen och ja, beslutade oss för att gå vidare till nästa café och köra en till fika..! Lika bra. Det blev alltså totalt en fika från kl halv två till ungefär sex på kvällen. Woot. Arbetslös!








Kvällen avslutades med:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0