min vän, min goda herre

Idag har jag suttit hela dagen med att spela in refrängen på vår nya låt.. vilket resulterade i några timmars arbeten, och som i sin tur resulterade i att jag tog bort allting jag gjort för det dög inte. A good day's work.



Så kom snön. Och jävlar vad snö!! Det är inte fusksnö heller utan det verkar hålla i sig.. gick ut och gjorde en kramsnö-test och den var perfekt. Synd att jag inte hade någon att kasta den på. Jag kramade på den i säkert 15min.


Jag har iaf två vänner som alltid håller mig sällskap, i vått och torrt.



Mandarin + choklad, går ovanligt jävla bra ihop. Fast jag hatar choklad som har smak av annat än just choklad. Typ "Apelsin-Choklad" blä!



Jag var ambitiös idag och prövade ett nytt recept från Jamie till middagen. Pasta med ruccola,ansjovis, chili, citron och parmesan. Det blev fantastiskt gott. Jag älskar recept som har strippat ner allt till dom simplaste av råvaror, och så blir det ändå så jävla bra. Hata ambitiösa recept!
Det här var bara hacka 1 vitlök, hacka 1 torkad chili, riva citronskalet från citronen. 4msk olivolja i stekpanna, häll i vitlök, chili och 4-5st ansjovisfiléer, fräs en kort stund, i med citronskalet & saften från citronen, i med 2 nävar ruccola, rör runt en kort stund, ta bort från värmen. Pastan som kokat klart slänger du ihop med såsen, rör runt. Salta, peppra. Sen parmesan & en näve ruccola till on the top, när du slevat över maten på tallricken. Bon apetiiiiit!




Jag köpte en Paradis-chokladbox efter att ha ätit upp alla de goda bitarna från Alladin-asken :((




Kommentarer
Postat av: S

jag har mer snö.

2009-12-16 @ 09:35:09
Postat av: Tony

men skryyt!!!

2009-12-16 @ 11:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0