min jacka luktar äventyr

händelserik helg!

first off, jävlar vad det har snöat..


Men dagen efter, då vart det bannemej fint, och jag tog mig in till staden för att ha möte med Visual Arts med Martin för att diskutera ett eventuellt stort jobb som var påväg in..passande nog nu när jag ska åka utomlands (inte).




Sen tjongade jag vidare till Rigoletto för att möta upp med Kenneth & Peter för att se Avatar. Den var riktigt bra faktiskt, jag hade väldigt låga förväntningar, men det var mycket mycket underhållande! Rekommenderar den.
Här är Kenneth och ser jävligt ball ut i sina 3D glasögon som han har över sina vanliga glasögon.


Sen åkte jag hem en snabbis för att ta på mig en ful tjocktröja för det var kallt, och för att jag ville se lite ful ut.



Åkte in till stan igen för att träffa Mamma, Lillebror och Syster för att fira syrrans födelsedag, vi gick till en japansk restaurang för att äta lite sukiyaki och sånt. Hamnade bredvid den största idiot till pappa jag träffat i mitt 26-åriga liv, jag tror aldrig jag har velat slå ner någon så mycket som då. Men förutom det var kvällen trevlig, gick vidare med syrran till en bar sen också för att dricka lite öl, men det blev inte så långvarigt, åkte hem sen, och var mest arg fortfarande på idioten (jag är långsint).

lillebror


mamsen



Syrris







eh... meat is murder?!


fina syster




Och den här fina mannen i 45-50+ försökte ragga på henne, men resulterade i ultimate fail. Det failade efter 2 sekunder när han introducerade sig på engelska och trodde inte vi pratade svenska :D


Nåväl. På lördagen så mötte jag upp Olof på blå lotus och fikade. Vi pratade och pratade och pratade, mest om tjejer tror jag.. Ahh. Samtalsämnet som aldrig dör ut. Och lite om vilka kläder vi skulle ha på oss på Oscar's fest.



det är fint på blå lotus. men jag gillar inte alls deras varma mackor. :(



morotskaka, om nomnom.. (olof åt upp halva min)





Gick runt lite i butiker för att leta kläder, men drog hem till Olof sen, där vi åt lite mat, och kollade på disney-kortisar. (ni vet de där gamla med pluto, långben, kalle anka). Laaambert, the sheepish lion Laaambert. Vi fick iaf tips om en svartklubb som skulle ha partaj på kvällen, och där även Radiodept skulle spela, så det var ju ett givet val.


mysigt hos olof.



på klubben.. där de varken tog leg, eller brydde sig nämnvärt om någonting, som rökförbud :D





förband.. vet inte vilka de var. Lät bra iaf.





Spelade in en massa film på Radiodept men jag har inte orkat klippa ihop något. Ljudet var dock helt sjukt dåligt.. de ursäktade sig lite för att hela spelningen blev ett soundcheck. De spelade bara 4 låtar, och sen sa de typ "ehh.. förlåt.. ehrm. Tack. Hejdå" och gick :) Vi dansade en stund på stället, men danssuget var för stort för det där lilla stället så vi drog vidare till Strand där vi svettades loss på golvet tills 3, där jag även blev misstagen för en tjej, och någon försökte ragga på mig. Lallens. Gick hem till Olof sen och sov där. Fast innan vi la oss skrev Olof dagbok med teckenspråk.

Har ni sett något mer fridfullt?



Snöade som tusan ute, så det blev en lugn fin morgon med lite brunchfrukost ,och så såg vi på filmen "500 days with summers". Riktigt fin!



Jag åkte in till stan sen för att handla lite julklappar, och sen förbi Oscar för att pröva UV-sminkningen som vi ska ha på hans fest. Det kommer bli grymt festligt!





Vad vill den där japanen egentligen?!



Det var svårt att få någon bra bild i UV-ljuset...



Haha, men Oscar blev bra..



Det var ganska svårt att sminka sig då UV-sminket var ganska pudrigt, och inte ville fastna så lätt . Det kändes lite som att måla med whiteboard-kritor. Men det kommer nog bli grymt!!! Får se om jag kommer köra med blixtidéen. UVsminkningen funkar bäst när man gör som Oscar och sminkar stora partier, och inte kör så mkt med linjer och sånt.



Spelade lite assasins creed 2 sen.. Ebba slank förbi en snabbis också.






phewwwwwwwwwww. många bilder.. örk. blogg.se är så jävla segt. Bajs bajs hörni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0