Lets glow in the dark.

Inbetween Days festen hos Oscar var sjukt kul..!! Mycket folk, mycket fylla (jag bad till porslinsguden minst 2 ggr den natten) och en värdig grand finalé för mig! Nu är det bara död och misär kvar (dvs packa ner lägenheten i lådor), och jag kommer bara ha sjukt tråkigt tills jag ska åka på torsdag.. får se om det här blir mitt sista blogginlägg innan jag vaknar upp på andra sidan jorden, if so, see you on the other side.

Tills dess, lite bilder, och ett kort ihopklipp av film. Enjoy!

Jag, Olof och Jonas sågs på String en snabbis på eftermiddagen för lite fika.



Olof var mycket stilig i sin tomedräkt som han kom in med! (syns dock inte på bilden)



fotokrig.



Jag och Jonas gick till Oscar tidigt för att hjälpa till med förberedelserna.



Jonas gjorde en fin Space Invader av post-it lapparna



Oscar gjorde fina uv-gardiner.



post-it-Tetris på dörren :D LIIIINEPIEEEECEEEE.



Vi gjorde även en Final Fantasy kaktus som fick bli exit sign på entredörren.




och en make-out spegel. Hoppas den användes. Jag kom aldrig ur "dimman" :D Har så grova minnesluckor den kvällen..




Alexandra



Daniel var fin i sina prickar!



och såhär såg min sminkning ut. Rätt OK tyckte jag!


Jonas var cute i sin sminkning.



Han var dock usel på att ta skarpa kort. Min vän, du är ett ägg.



Alexandra, Karin och Hanne sitter här och ser alldeles fina ut.




Olof kom som en ninja-insekt. Alltid så ambitiös :D Hanne bytte smink från fantomen till Braveheart.







Joakim Svärling dök förbi som jag sminkade!


och TEITUR! Vilket var helt sjukt oväntat.. inte träffat honom på 4 år sen han flyttade till Japan! Grymt kul att ses!





videoklipp. Se den på vimeo om ni vill ha den i högre upplösning:




inbetween days from Tony Holmsten on Vimeo.

 

Signing off. Sjukt kul och jag hoppas Oscar kör en sån fest igen.. nästa år, när jag är tillbaka!

 

puuusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0