I didn't think you would pull a stunt like that

2 och en halv vecka kvar, and counting.

Ångest över biljäveln som jag inte blir av med.
Funderar på att köpa en begagnad ipod nano, bara för att ha någon musik på planet, kommer dö annars.. fan att min iphone blev stulen. Dagarna går verkligen fort nu..  har lite panikstress att hinna träffa alla och säga hejdå innan jag drar. Sitter uppe sent på nätterna och målar. Ändå gött. Idag mår jag förhållandevis bra.

Agendan idag: fika med Jonas, Petter och Victor, och sedan kanske utgång ikväll. Grejt!
Ska träffa jonas om en timme, mitt tåg går om 40 min och jag har inte duschat? Nu kör vi!

Var hemma hos morsan igår och åt lite julmat.. lite bilder på det..och på deras sjukt söta hund "rambo".  gaahhh jag dör. Litet sött videoklipp på denna också. :)

Köpte en hel alladinask.. till mig själv. nom nom. Så jävla gott. Förutom dom äckliga bitarna. Vem äter dem??



Lillebror sitter här och har tagit över som familjens tonåriga datornörd efter att jag flyttade ut. längre hår än mig har han också. Typiskt lillebröder.





mamma kan det här med att kniva grisar.



Och världens sötaste hund!



so cute!!! *__*


Här attackerar den kameran :)


bajsbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0