Hard Times

Bilder och filmklipp från "förfesten".  Det var grymt! Ses på lördag, då blir det den riktiga festen!! Jag hoppas alla bjuder mig på en öl eller drink, för det är min sista fest innan jag drar, och jag ska bli så j-ä-hä-ä-vla full.

först lite egobild. mina skeletthandskar lyste inte i UV-ljuset :(







kung johan blir sminkad.



drinkarna som lyste av tonicen var ju hur ball som helst..











johan ser freaky ut i bakgrunden här..








bästa smink under kvällen går till: Oscar!!




Nikita som Tron:





Elinor's var riktigt häftig också. Evil alien.




Den här killen var roligast på festen.. :)







awesome.



Kelly som ninja turtle!!!!





Godnatt! See you next week.



och ett litet ihopklipp av det lilla jag filmade.. ska försöka filma mer nästa gång..


Hard times from Tony Holmsten on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0