Din mamma sa det

Jag svängde förbi Carlings idag och impulsshoppade ett linne & en skinnjacka som det var 50% rabatt på..
Tyvärr visade det sig att skinnjackan var liiite väl stor under armarna.. som 90% av alla skinnjackor.. och kavajer också är för den delen. Det är bara tjejkavajer & jackor som passar på mig. Men eftersom den var på rea, så gick den inte att byta ut, aja. Den ser ju inte så tokig ut, och jag behöver ändå en bra varm skinnjacka, så jag slipper ha på mig min rock varje gång..Jag enjoyade förövrigt vår nysnöade stad väldigt mycket idag, det var mysigt att gå runt.. TILLS BLÅSTEN KOM. Fi-e-fan.

Väntar på att thomas ska komma förbi, så vi kan spela Mario, och så ska jag laga lite mat sen.. KANSKE KOMMER ETT RECEPT PÅ DET OXÅ ? OCH BILDER? :O:O gnägg.


Linnet var fint!



Hade man jackan öppen så såg det dock bara bra ut om man kavlade upp ärmarna lite 80s 'beat it' style.



fast stängd funkade oxå.. om man inte stängde jackan helt. och satte på sig en emomössa.





Kommentarer
Postat av: charlie

två kepsar ska man fan inte ha :/

2009-12-17 @ 21:00:10
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0