a heart that hurts is a heart that works.

fika. tech noir. bilder. film.


mötte upp jonas på medis


Där vi gick till cafe Chutney, nåt jeffla veggoställe, där Jonas matade upp rejält med gryta, hela buken full. Jag bantar så jag drack bara Chai-te.



Petter var också där men drack 13%ig öl istället, för att vara lite extra cool.



Alkoholsuget ökade efter Petters öl så vi drog till en bar på götgatsbacken.. och fan i helvette vad det började snöa



Träffade Kenneth och Victor där också. Det blev en 108kr drink för mig. Voj voj. Men den var god.




Vi tog och käkade lite snabbt på ett grekiskt ställe och sen mellanlandade jag och Jonas hemma hos Oscar



Men något konstigt hände med Jonas under kvällen. Han fick ett väldigt konstigt flin.



och jag försökte le med ögonen som Tyra Banks säger att man ska göra.



och ett litet kort ihopklipp från Tech Noir. Jag lyckades "tyvärr" inte filma när Lucia-tåget började klä av sig nakna.


nu ska jag iväg och fika. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0